gravatar

2009.11.17 Influenza tapasztalatom - hírek röviden


Novemberi IaOrana hírlevél

Hétfő este hallgattam a TNI Online webkonferencia továbbképző részében egy előadást, egyik fejezetének az volt a címe: „Szerezz meg minden információt, amit tudsz”, és a hírlevél olvasása is illik ebbe az ajánlásba.

A TNI állandóan mozgásban van, folyamatosan érkeznek az újabbnál újabb termékek, és az újabbnál újabb kihívások, melyek teljesítéséért a TNI soha sem szokott szűkmarkú lenni.

Nos, miről is olvashatsz a novemberi hírlevélben (a teljesség igénye nélkül):

  • Egy üzleti modellről, mely megmutatja miként nyerheted vissza a teljes, induláskor befektetett pénzedet és indíthatsz egy teljesen tehermentes vállalkozást. (Nem ingyen noni, nehogy tévedésbe ess).

  • Februárban az USA-beli Anaheim-ben kerül megrendezésre a TNI szokásos éves összejövetele, amelyen a világ minden tájáról érkeznek TNI független tanácsadók, néhány eddig még nem ismeretes tudnivaló.

  • A TNI Sikerprogram jutalmazási tervének két oldalas összefoglalója, tudod az a terv, ahol mindenféle készpénz jutalmakat ad a TNI a marketing tervben lefektetetteken felül. Minden kérdésedre választ kapsz.

Itt töltheted le Ia’Orana 2009 november


A siker tervezhető – a sikert tervezni kell

A következőkben pihentesd a szemeidet, és állítsd élesre a füleidet ui. egy hangbejegyzés következik.

A téma pedig a SIKER, csupa nagybetűvel. Nincs siker tervezés nélkül, és sokan itt csúsznak el, nem terveznek. Lehet hogy azért, mert soha senki sem mutatta meg, hogy miként kell tervezni, de lehet, hogy azért mert nem tudnak miként hozzáfogni.

A TNI összeállított egy kimagasló eszközt a siker tervezésére és a lefektetett pontok nyomon követésére, ez pedig a „Sikerfüzet”, melyet Sobonya Olivér mutat be.

Szóval csak kattints a „Lejátszás” gombra és figyelj.



Sikerprogram összefoglaló

Külön is megtalálod ezt az összefoglalót, akár ki is nyomtathatod, hogy mindig kéznél legyen. Sikerprogram egylapos összefoglaló

Influenza tapasztalatom.

Annyi mindent olvasni manapság erről a témáról, hogy az ember nehezen igazodik ki. Én ahhoz tartom magam, amit állandóan hirdetek az interneten fellelhető tartalmakat illetően: „Használd a józan eszed és ne higgy el feltétlenül mindent amit ott olvasol, hallasz, látsz”. Hallottál már olyan esetről, hogy valakit kizsebeltek, ellopták pénztárcáját, mobiltelefonját vagy egyebet? Nos az interneten is vannak „zsebesek”, csak mások a módszereik, de a végeredmény hasonló, valaki meg lesz károsítva.

Nos, történt valami influenza fronton, amit el szeretnék mondani. Melindát (ha nem tudnád ő a nejem), valaki „megáldotta” az influenza valamelyik változatával, mely nem jár ugyan magas lázzal, viszont nagyon erős köhögési rohamokat idéz elő. El is kapta a kór rendesen, (sajnos pihenés helyett, harmadnap elment dolgozni) és az súlyosbította az állapotát, úgy hogy egy hét táppénz következett.

Én pár nappal később kezdtem érezni a jeleket (torokkaparással indul), és azonnal fogtam egy flaska nonit és folyamatosan iszogattam, és gargalizáltam is vele. Ezenkívül persze némi gyógyszert is bevettem, főként köhögés csillapítót. Meg hát igyekeztem a lehető legkevesebbet aktívkodni, feküdtem, olvastam, interneteztem.

A liter Tahitian Noni juicet másfél nap alatt elszopogattam, és a köhögési inger teljesen elcsitult, utána még fél üveggel már lassabb tempóban fogyasztottam el, és sikerült csak egészen enyhén megtapasztalnom ezt a nyavalyát. Még így is elég figyelmeztetés volt ez arra, hogy mennyire fontos, hogy az ember időben reagáljon a fertőzésre.

Szóval ezek után, ellenkampány ide, ellenkampány oda, mikor a háziorvosom megkérdezte fel kívánom-e venni az oltást, igent mondtam, mégpedig azon egyszerű okból, hogy inkább vegyem fel hiába, mint hogy a magas lázzal járó fertőzés elkapjon, mert nem biztos hogy másodszor is ilyen szerencsésen megúsznám a dolgot.

Elég csak pár órával később elkezdeni a TNJ fokozott fogyasztását, vagy a pihenést, és máris ágynak eshet az ember, nem kívántam ezt magamnak, sem pedig a környezetemnek.

Tehát azt ajánlom alaposan gondold át mit teszel, konzultálj a háziorvosoddal és dönts felelősen. Közben pedig ne feledd el naponta kinyitni azt a sötét, noni rajzolatú üveget és egy kupicával leönteni a torkodon. Én ezt teszem már 9 éve és nem gondolom abbahagyni.


Az egészségedre és a sikeriedre:

Zanin János
TNI Gyöngy szintű független tanácsadója

Skype: zaninjanos